Books books books

~
 
Jag hämtade ut mitt paket som jag hade beställt från Adlibris förra veckan. Jag tror på alla tre böcker - köpte till och med två av dem inbundna (inget som jag gör ofta). Jag tyckte att dessa böcker var värda att köpas inbundna, hahah. 
 
 
1. Historien om LeonSchindlers yngste arbetare - Den här har jag viljat läsa ända sedan jag såg författaren på TV för flera månader sedan. Jag är väldigt intresserad av andra världskriget och förintelsen, gillar också verklighetsbaserade böcker. 
 
2. The Fault In Our Stars - Boken jag är mest exalterad över, har faktiskt redan börjat på denna - vill hinna läsa ut den innan filmen kommer på bio. Den är väldigt väldigt väldigt bra (precis som alla andra säger) och jag är väldigt väldigt väldigt förälskad i Augustus Waters (precis som alla andra är). 
 
3. Anna and the French Kiss - Tror att jag fick veta om den här via Nathalies blogg, verkar mysig och romantisk - blir perfekt sommarläsning. 
 
 
Vill du ha en recension på någon bok? Kommentera vilken!







Kommentarer
Nadja

Kan du inte recensera alla? Jag älskar böcker! ;D

Har tre saker att säga om den nya designen också;
1. Den är för bred, eller vad man ska säga. Meny till höger syns inte på min skärm och man får scrolla åt sidan för att komma åt den. (använder google chrome).
2. Du har skrivit "tygrster" istället för "tygrester" under din bild i menyn!
3. Designen är suuuperfin! Du är sjukt duktig!

Svar: Jag kan ordna recensioner på alla böcker, älskar också böcker :)
Tack för din feedback på designen, att den är för bred beror såklart på att vi har olika upplösning på datorn, men jag ska se om jag kan göra något åt det. Jag ska också ändra "tygrster" i menyn så snart jag har tid, vilken miss hahah :D

Tack, igen. ♥
Ida

2014-06-26 | 18:00:12
BLOG: http://blamingnargles.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.