Blueberry Cupcakes w/ Buttercream

~
Idag bakade jag minicupcakes, yey! Recpeten hämtade jag från flera olika ställen och ändrade mycket själv - så jag kommer att kalla det här mitt alldeles egna recept (typ)



» Här nedan finns receptet. Jag lade också in en liten miniatyr som du kan förstora och skriva ut om du känner för det. 



 


Till skillnad från vad receptet säger bredde jag ut min smörkräm i stället för att spritsa av den enkla anledningen att jag helt enkelt inte kan spritsa, det blir alltid fel. 

Jag använde formar från Lagerhaus som du kan hitta här. Du måste såklart inte göra minicupcakes, använd bara större formar och grädda dem lite längre i ungen om du vill ha normalstora cupcakes. 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.