Veckans DIY's (Light Bulbs)

~
Det finns mycket du kan göra med gamla glödlampor som du ändå tänkt kasta bort. Ett halsband eller varför inte en snöglob? Min favorit är absolut vasen. 

» 1 - Skepp i flaskan.., fast skepp i lampan kanske? Hur som helst väldigt fint, och kanske inte allför svårt. 
» 2 - Snöglob, men vill du vara mer somrig kan du göra som i detta exemplet - ett hus på en kulle och glitter i stället för snö. 
» 3 - Luftballong, en himla fin dekoration, speciellt i barnrum. Ser relativt enkelt ut. 
» 4 - Halsband, en liten babylampa passar som halsband. Fint och väldigt simplelt. 
» 5 - Vas, ja men varför inte göra en vas av din glödlampa? Väldigt kreativt och fint att duka med. Hjälp den att stå upp med servettringar. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.