Tipsa mig om böcker

~
Nästa vecka åker jag på semester och blir borta i ungefär två veckor. (Därmed kommer det bara bli ett inlägg varannan dag vecka 30 och 31). Jag vet hur det brukar bli när jag är på semster. Jag läser mycket. Jag läser på stranden, jag läser på kvällen och på morgonen, jag läser på båten, jag läser när jag väntar på något och jag läser när jag har tråkigt. Det kommer med andra ord att bli väldigt mycket läsning. Därför behöver jag också väldigt många böcker. Som alltid tänker jag ta en tur till biblioteket innan jag åker, därför behöver jag tips på böcker. 
 
Så om du har ett eller flera tips på böcker du läst och tycker om - skriv en kommentar! Jag brukar mest läsa fantasy och chic-lit men är öppen för alla förslag!
 







Kommentarer
Tilda

Du har troligen läst dom flesta av dessa men några böcker jag tycker om är:
Stad av skuggor, Cassandra Clare
Clockwork angel, Cassandra Clare
De utvalda: tankeläsaren, Kristin Cashore
Divergent, Veronica Roth
Frost, Maggie Steifvater
Det är så logiskt alla fattar utom du, Lisa Bjärbo

Trevlig resa :)

Svar: Jag har läst hela "The Mortal Instruments" serien, hela "de utvalda" serien och hela "divergent" serien, hahah. De andra ska jag absolut kolla in! Tusen tack för tipsen ♥
Ida

2014-07-15 | 17:29:36
Hanna

Håller just nu på att läsa "we were liars", himla bra är den! Den finns inte på svenska, och det är nog lika bra eftersom den förmodligen varit rätt konstig då. Boken liknar the fault in our stars lite, tycker jag hah, och är väldigt medryckande och lätt att sätta sig in i!

Svar: Tack för tipset! Ska absolut kolla in den :)
Ida

2014-07-15 | 17:48:52
BLOG: http://www.splinidora.nu

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.