Sommarläsning

~
Idag på jobbet kom jag på att idag var den sista dagen jag skulle kunna åka till biblioteket och låna böcker innan vi åker söderut. Så jag drog dit och lyckades inte hitta en enda bok som jag fick tips av från er, men jag har dem fortfarande nedskrivna och ska leta efter dem i någon bokaffär där nere. 
 
► Dessa böcker fick jag med mig hem idag..:
 

Cirkeln och Delirium har jag båda viljat läsa länge. När jag såg de sista delarna av The Vampire Diaries kom jag på att jag faktiskt läst de två första, så jag lånade den också. Gracie tyckte jag såg ut som en mysig, enkel Roman. 
 
Nästa vecka på onsdag och veckan efter det på onsdagen kommer förresten det upp recensionerna av Historien om Leon och Anna and the French Kiss







Kommentarer
Tilda

Cirkeln är en väldigt bra bok, glömde att tipsa om den i ditt tidigare inlägg men det var ju bra att du hittade den ändå ;)

2014-07-19 | 23:24:20

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.