DIY - Jewelry Tree

~
Vill du organisera och förvara dina smycken på ett praktiskt och snyggt sätt & samtidigt få in en bit av naturen i din inredning? - Då är detta projekt för dig! 



Första steget är att hitta en bra pinne. Helst ska den vara ganska kraftig med många kvistar och små pinnar som sticker ut, den får samtidigt inte vara för lång. Testa att leta nere vid vattnet eller i skogen för olika utséenden på kvisten. 

Sedan behöver du en genomskinlig vas och några stenar. Jag hittade mina ute på gården, jag försökte plocka ut de lite rundare. Det är bra att ha olika storlekar - då sitter pinnen fast bättre. 

 
Nu är det bara att sätta ihop allt. Börja med att stoppa ner pinnen i vasen och fyll sedan på med dina stenar. Lättast är att börja med de lite större stenarna på botten för att kila fast pinnen mellan dem, sedan kan du fylla på med de mindre. 
 
 
► Hur fint som helst! Får mina halsband att se bättre ut än om de skulle hänga på en krok i mitt rum. 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.