Veckans DIY's (from Youtube)

~

Jag ska inte ljuga, en del söndagar är jag alldeles för lat för att söka rätt på DIY's på internet jag gillar och vill dela på bloggen. Idag är en sådan söndag. Det är då jag brukar göra det enkelt för mig och ta mina favoritvideor från Youtube och publicera dem i inlägget.

1. One Shoulder Dress with Chiffon Sleeve / Coolirpa



2. Room Decor - Finds from the Thrift Store / DazzleDIY



3. Duct Tape and Leather Luggage Tags / Karen Kavett



4. Heart Cork Board Using Wine Corks / CRAFTYAMY



5. Google Map Wall / ThreadBanger










Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.