Tips - HGTV Handmade

~
► HGTV Handmade
Känner bara att jag måste tipsa om denna nystartade Youtube-kanal. Det är ett gäng youtubers med har erfarenhet av pyssel och DIY's sedan tidigare som samlats ihop på en kanal. De lägger ut en video varje dag. (Varje dag!)

Både deras projekt och videos är av hög kvalitét. De är informativa men inte för långa och utdragna.


Tjejerna bakom HGTV Handmade är Meg, Julia, Ann, Marianne & Karen Kavett (Karen har jag tidigare tipsat om i detta inlägg).

► Videos
Här är två videos från deras youtube-kanal. Den första är deras introduktionsvideo där du får lära känna alla tjejerna och få en inblick av vilka videos de lägger ut. Andra videon är min favorit av de 14 som ligger uppe.














Kommentarer
MATILDA

kul med sådana videor =)

2014-01-24 | 15:35:41
BLOG: http://matildays.forme.se
Fatma

Verkar intressant!

2014-01-26 | 04:16:53
BLOG: http://fatmas.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.