Minibyrå från Slöjd-Detaljer

~
Den här minibyrån från Slöjd-Detaljer köpte jag förra veckan för att förvara smink i. På internet kostar den 119:-, men konstigt nog behövde jag bara betala 78:- i butik.

Jag skulle förstås ha kunnat snickra ihop en likadan ganska snabbt, men då skulle jag behöva köpa alla material först, och det är inte säkert att det skulle bli billigare än att köpa färdigt. Jag gillar dessutom inslaget av metall på lådan i mitten.


Knopparna var lösa när jag köpte byrån, så jag limmade fast dem med lite trälim. Sedan sandpapprade ytorna med lätt hand. Efter det målade jag på två lager av vit färg medan jag lyssnade på Isabel och Rebeccas Podcast. Tack, Sanna för det tipset.

► Lådorna är lite tröga och färgen sitter inte perfekt, men jag gillar det. Lite lagomt schabby chic sådär.






Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.