DIY - Ribbon Zipper Bag

~
➸ Inspirerad av Mark Montano...
... sydde jag en sminkväska häromdagen. Jag var i desperat behov av en ny, och tyckte hans version var fin.

 

Mark använder färdiga band för linjerna på hans version, men jag gjorde mina egna band genom att fålla kanterna på några bitar grönt tyg.

 

Jag hade väl önskat att den blivit lite större, men eftersom projektet gick så snabbt att göra, syr jag kanske en större någon gång.

Här är video-tutorialen om du vill sy en egen liten väska. Du kan ha vad som helst i den - smink, pennor eller kanske pengar är bara några förslag.










Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.