Veckans DIY's (All That Glitters)

~
Här kommer veckans DIY's med tips på projekt som glittrar. Glitter kan ofta bli stökigt, men i slutändan är det ändå värt det. Vem gillar liksom inte glitter? Jag älskar glitter.



Piffa upp dina gamla hårnålar med figurer som glittrar, eller varför inte piffa upp vad om helst med figurer som glittrar? LÄNK HÄR.

Söker du efter ett lätt sätt att göra tillfälliga tatueringar? Om de ändå ska vara temporära, varför inte göra dem glittriga? LÄNK HÄR.

Skulle vara väldigt fint att klippa ut sverige i glitterpapper och markera var du bor med ett hjärta. Om du inte äger glitterpapper kan du alltid stryka lim på lite tjockare papper och strö glitter över det. LÄNK HÄR.

JA! Varför har jag inte tänkt på det här tidigare? Köp ett billigt topcoat, häll i lite glitter och skaka - du har sedan ditt alldeles egna glitternagellack! Mixa och matcha med färger eller håll det simpelt med silver eller guld. LÄNK HÄR.

Coolaste projektet hittills. Perfekt för ett speciellt tillfälle, ännu mer perfekt till nyår, synd att det var nyss. LÄNK HÄR.








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.