Om 5 dagar

~
5 dagar är lika mycket som 120 timmar eller 7200 minuter eller 432000 sekunder. Det betyder att om 432000 sekunder sitter jag på ett flygplan på väg till Koh Lanta i Thailand. Det är inte långt kvar nu.

Bildkällor: \\ HÄR \\ HÄR \\ HÄR \\

Uppdateringen här på bloggen kommer alltså inte att vara på topp i två veckor från och med den 22:a februari. Jag har förberett några tidsinställda inlägg och det kanske kommer något inlägg från Thailand under tiden jag är där.

Så för att sammanfatta det hela blir det inte ett inlägg per dag, utan kanske varannan eller var tredje dag.








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.