Fabric Scrap

~
Vad ska man egentligen göra med alla de där tygresterna som alltid blir över efter projekt? Jag har en låda på mitt rum som snart svämmar över. Om du också behöver göra dig av med lite tygrester hittar du kanske lite inspiration i det här inlägget.

Ta några gamla armband som du inte längre använder och vira in dem i tygremsor som du klippt upp. De får ett helt nytt liv samtidigt som du får göra dig av med lite tyg. LÄNK.

Om du har ett tyg du verkligen gillar färgen på, men som inte räcker till ett större projekt kan du alltid göra detta halsband. Om du inte äger de andra materialen för att göra smycken hittar du det billigt på Ebay. LÄNK.

Har du har lite större tygbitar kvar passar det här projektet dig perfekt. Matcha färger och mönster för att göra en girland som piffar upp vilket rum som helst. LÄNK.

Söker du efter ännu mer inspiration kan du kolla in det HÄR inlägget som Crazy Little Projects har gjort där hon tipsar om 25 saker att göra med överblivna tygrester.









Kommentarer
Ellen

Hej! En ljus och stilren design för Blogg.se har du på bloggdesign.nu, jag undrar bara om du skulle kunna mejla mig bakgrunden i header?
Kram

2014-02-18 | 15:34:20
BLOG: http://pinkpastell.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.