DIY - 3D Stars

~
Såå fina stjärnor jag såg på Pinterest för ett tag sedan. Använd den HÄR mallen som jag hittade, sedan är du bara några vik ifrån tredimensionella stjärnor att hänga upp eller kanske limma fast någonstans.

 


 
Såhär blev mina stjärnor. Jag gjorde små hål i dem med hjälp av en sprättare och hängde sedan upp dem med sytråd.

 
Till vänster finns en hel beskrivning på hur du gör för att vika dessa stjärnor, den hittar du HÄR. Till höger finns ett exempel på hur du kan dekorera med dem. Länk HÄR.








Kommentarer
Isabelle

Grymt fint blir det!
Vad heter du på Pinterest?:)

Svar: Tantbilly är mitt användarnamn på Pinterest :)
Ida

2014-03-02 | 14:14:29

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.