Lucka 23 / Super Last Minute Gift

~


Jag vet att det finns ni därute som fortfarande inte avlsutat eran julklappsshopping. Det här inlägget är för er. 

Mitt tips är att ge bort något man kan fixa hemifrån. Alltså en tidningsprenumeration, Glossybox för den skönhetsintresserade eller ett presentkort på iTunes som alltid går hem hos alla. För de som alltid tjatar om att de vill ha upplevelser i julklapp kan du gå in och kika på liveit.se. När du sedan betalat kan du bara göra ett fint litet kort där du skriver att personen ska få prenumerationen, presentkortet eller upplevelsen. 

Det som är så himla bra med det här är att du antagligen kommer att hitta något som passar perfekt till just det personen du tänker köpa presenten till. Det är också roligare att få ett presentkort i stället för pengar - tycker jag i alla fall!

 







Kommentarer
Hanna Victoria Sahlqvist

Åh va kul, bra tips! :)

2014-12-23 | 17:02:11
BLOG: http://hannizons.blogg.se/
Sanna Andersson

sv: ja det tycker jag absolut att du ska göra ! Den va riktigt bra och sevärd

2014-12-24 | 23:15:15
BLOG: http://moonzanna.se/
Moa Örnberg

Bra tips!
Sv: God jul på dig med! Vad tråkigt att du fick feber dock! Men jag hoppas din dag slutade bra ändå :)

2014-12-25 | 20:11:42
BLOG: http://ornberg.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.