Lucka 17 / Varde juleljus

~
Bakom denna lucka gömmer sig ett par tips på ljus som lyser upp denna mörka månad. De luktar dessutom väldigt juligt! Här finns en salig blandning mellan lyx & budget beroende på vad du föredrar. Har du testat någon av dessa ljus? Let me know..


 




/ Åhlens "Kanel" / Bath & Bodyworks "Green Apple Orchard" / Voluspa "Cinnamon Ceylon & Copal" / Ribbonwick "Ceylon Cinnamon" / Woodwick "Applewood" / Yankee Candle "Apple & Pine Needle" / Byredo "Amber Collection" / Clas Ohlson "Apple/Cinnamon" /
 







Kommentarer
tinabanck.blogg.se

Av dessa har jag bara testat Yankee Candle, älskar dom!

2014-12-17 | 20:59:11
BLOG: http://tinabanck.blogg.se/
Brownsugar

Älskar doftljus!

2014-12-20 | 18:14:29
BLOG: http://brownsugar.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.