Återblick - 2014

~
Ett likadant inlägg som jag gjorde förra året. En liten återblick på det gågna året, jag börjar tänka på vad som varit bra och vad som varit mindre bra. 
 
Många bra saker hände, både stora och små. Sedan fick jag även uppleva allt vad det innebär att flytta hemifrån och börja ny skola på en annan ort - läskigt och lärorikt. Just nu känner jag att jag befinner mig någonstans jag vill vara, jag trivs. 2014 har varit ett bra år för mig. 
 
Tänkte göra en update på nyårslöftet jag gav förra året. "Mitt nyårslöfte är att jag inte ska vara rädd att våga chansa." 
 
Jag skulle säga att jag lyckats. Jag har tagit vara på många möjligheter som dykt upp under 2014. Jag har varit modigare än tidigare år och varit mindre rädd för att misslyckas. 
 
Så kommer stunden då jag ska sätta ett nytt löfte för 2015, och jag vet precis vad det ska vara. Jag har väldigt lätt att hela tiden fokusera på framtiden, titta framåt. Längta till nästa sak som ska hända. Ofta missar jag att njuta av nuet. Att bara stanna och titta mig omkring. 
 
Mitt nyårslöfte 2015 är att bli bättre på att stanna, titta efter och njuta av nuet. 
 
 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.