Annandag jul

~
Hej på er och hoppas ni har haft en alldeles underbar jul med familj och vänner! Det har jag haft. Förutom den lilla detaljen att jag råkade dra på mig världens förkylning och låg i feber på julafton, men lika glad var jag ändå. 
 
Tänkte bara skriva detta inlägg och tacka för att ni varit med mig genom hela december och för kommentarerna och de fina orden om julkalendern jag jobbade hårt på. Det har varit både roligt och stressigt, men jag är stolt över mig själv som inte missade en enda dag. 
 
 
 
Tävlingen där man kunde vinna en målning av mig skulle egentligen avslutas på julafton, men på grund av sjukdom blev det inte så. Därför förlänger jag sista anmälningsdatum till på söndag i stället. Anmäl er här!
 
Och ni har väl inte missat den fina giveawayen som gömde sig bakom lucka 24? Det går att anmäla sig fram till den 7:e januari, missa inte det!
 
De närmsta dagarna kommer det ett par DIY's och tips till nyår, och efter det får vi se vad de nya året har att erbjuda :) 







Kommentarer
Moa Örnberg

Sv: Kul att du gillade det! Själv var jag ner på stan en stund idag och ja, det var kaos haha! ;)

2014-12-26 | 15:47:44
BLOG: http://ornberg.blogg.se/
K- S

Starkt jobbat av dig !

2014-12-30 | 16:43:31
BLOG: http://dinkelhoppare.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.