Veckans DIY's (Kosmetik)

~
Det är svårt och ibland väldigt dyrt att få tag på sminkprodukter som inte innehåller en massa skit. Jag har letat runt lite på interent efter recept på smink som är naturliga och skonsamma - samtidigt som de verkligen fungerar. 
 
Jag tror att dessa fem tips nedan är bra om jag ska utgå från recensioner. Jag kan dock inte lova något eftersom jag inte testat någon av dem. 
1. Smooth Finish Organic Foundation With Sunscreen.
2. All Natural Homemade Mascara.
3. Non-toxic Homemade Lip Gloss
4. Homemade Loose Face Powder.
5. Black Eyeliner without the chemicals.







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.