Doodles

~
Jag tycks aldrig kunna sitta stilla och bara.. vara. Jag måste alltid göra något med händerna, klottra, pilla på något eller bara vända något fram och tillbaka. Inte ens när jag tittar på serier klarar jag av att sitta stilla - det är ju så trååååkigt! Så detta satt jag och klottrade på medan jag såg ett avsnitt av Kyle XY. 

 
► Förr när jag kollade på serier eller filmer brukade jag blanda en kortlek om och om och om igen för att inte ha tråkigt. Detta är väl aningen mer produktivt ;) 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.