DIY vs. Lyx

~
Tänkte mig en ny grej här på bloggen: DIY vs. Lyx. Varje vecka tar jag en produkt som enligt mig är överdrivet dyr och visar eller förklarar hur du kan göra som sak själv för en betydligt billigare peng. Vad sägs? 
 
 
Idag tänkte jag tipsa om den superfina Grapefruktväskan som finns på Nastygal för ungefär 310 svenska riksdaler. Craftyamy lade ut en video på hur du gör en exakt likadan, hon betalade 70 kronor för sina material, och då kunde hon ändå göra tre väskor av det.  
 
 
Så, ge gärna feedback på den nya kategorin DIY vs. Lyx. Blir det bra? Du får gärna skicka in bilder på saker du skulle vilja ha men tycker är alldeles för dyr, jag kanske gör ett inlägg av det där jag visar hur jag skulle gå till väga för att göra en likadan. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.