Angående Uppdateringen

~
 
Nu när jag har flyttat till Skellefteå och går första året på gymnasiet vet jag inte riktigt hur det blir med uppdateringen på bloggen. Jag har gått tre dagar än så länge och det känns som jag behöver lite mer tid att smälta allt innan jag ägnar större uppmärksamhet åt min blogg. 
 
När jag känner för det skriver jag och tidsinställer ett par inlägg - så bloggen kommer inte att bli helt tom. Men det blir nog inga inlägg varje dag, eller ens varannan dag en tid framåt. 
 
.........................................................................................................................................................................................................
 
Jag hoppas ni förstår och fortsätter att läsa och följa min blogg även om uppdateringen blir kass ett litet tag. 
 
Pssst! Glöm inte att följa mig på Instagram. Jag har blivit mer aktiv nu och lägger ut bilder på projekt som inte kommer upp på bloggen! 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.