Woman Vs. Pin?

~
I ungefär fem månader har Rob från Threadbanger  gjort denna serie på youtube där han testar på populära DIY's från Pinterest. Jag tycker att idén är genial och har länge funderat på att göra något liknande.

Här är mina två favoriter från Man Vs. Pin som Rob kallar sin lilla serie. Du hittar en spellista med alla avsnitt här.





Jag vet dock inte riktigt vilka projekt jag ska testa på, om ni har några förslag får ni väldigt gärna lämna en kommentar. Nedan har jag fyra olika DIY's som jag är lite sugen att testa på.


► Men så kommer nästa problem. Vad ska jag kalla min serie?








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.