DIY - Shelf from a shoebox

~
Jag behövde verkligen mer plats för saker vid mitt sminkbord, men visste inte riktigt hur jag skulle få till det. Så kom jag på att man faktiskt kan sätta upp lådor som hyllor - snabbt och billigt. 
 
 
Jag klädde bara botten av en skokartong med fint papper som jag hittade i en tidning. För mig räckte det med lite häftmassa på baksidan för att sätta fast kartongen på väggen, men om du vill vara riktigt säker på att den inte ska lossna kan du spika fast den. 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.