Veckans DIY's (Halloween)

~
Jaaa, kanske lite tidigt. Men jag vill ha halloween nu! Jag älskar det.., jag älskar allt skräckrelaterat :) 
 
 
1. JarheadSer grymt verkligt ut, och det är mycket enklare än det ser ut. 
2. Cheese eyeballsAllt du behöver är ost, oliver, ketchup och lite karamellfärg.
3. Screaming red punch with a HandNågonting att bjuda på halloweenfesten kanske?
4. The WellÄr det någon som ser vilken film det är från? Usch. 
5. Witch LegsJag tänkte faktiskt göra dessa förra året, men det blev aldrig. Tänk att lägga dem under dörrmattan. 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.