Recent purchases

~
I lördags besökte jag Dollarstore och gjorde några välinvesterade inköp. Bl.a. två saker värt att visa i bloggen. 
 
4 stycken superlim för 10 :-. Superlim går alltid åt. Vet inte hur kvalitén på dessa är. Men i min värld är superlim superlim.
 
Köpte även pyramidnitar. Två stycken påsar guldiga, samt två påsar silvriga. Det är tio nitar i varje påse och de kostar 10:-/st. Fanns hur många olika storlekar och färger som helst att välja på, och för ynka tio kronor dessutom. För endel verkar det kanske dyrt, men inte om man jämför med t.ex. Panduro som tar 29:- för 10 stycken pyramidnitar i samma storlek. 







Kommentarer
Mizca

Jag kan berätta för dig att det limmet INTE är värt pengarna. När man öppnar dem och trycker hål på dem så sprutar limmet ut och sen är det tre droppar och så är tuben slut. Visst, det håller bra och stelnar vääääldigt fort men jag tycker att det skall räcka till mer än en limning.

2013-09-03 | 18:32:19
BLOG: http://www.mizca.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.