DIY - Studded Sweater

~
Inte ett särkilt avancerat projekt, men jag ville ändå dela med mig av vad jag använde några av nitarna jag köpte från Dollarstore till. 
 
 
Jag tänkte först sätta fast nitarna på axeln, men ångrade mig i sista sekund. Allt du behöver göra när du sätter fast nitar på ett plagg är att trycka igenom de små taggarna genom tyget där du vill ha din nit, och sedan vika ner taggarna mot varandra med en tång, kökskniv eller liknande. 
 
 
Så det här blev resultatet för mig. En fin detalj på en tråkig, gammal tröja. 
 
Kom ihåg att du kan sätta fast nitar på vilket plagg du vill, i vilket mönster du vill. Kanske kan du till och med blanda former, storlekar och färger på nitarna. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.