Chalk Door ♥

~
Ni har säkert sett att det är många som använder skoltavelfärg för sina projekt på internet. Jag bestämde mig för att måla min dörr eftersom jag gjort mig av med min whiteboard. 
 
Jag använde mig utav Beckers skoltavelfärg. Kostade omkring 170:- för 0,5 liter. På baksidan stod det att det endast behövdes två lager - ett horisontellt och ett vertikalt. Men jag gjorde tre lager eftersom jag inte fick nog mycket täckning av två. Det står på baksidan att en halv liter räcker till ett lager på 9 kvadratmeter. Jag använde som sagt tre lager på hela min dörr och fick till och med lite över. 
 
Detta är perfekt för mig! Nu blir jag påmind om läxor och andra viktiga saker varje gång jag öppnar dörren. 
 
Jag använde häftmassa och satte fast en mapp för att lägga papper i!







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.