Ombre Bookstand

~
En liten snabb update bara. Har fortfarande inget internet på datorn, är antagligen något fel på nätverkskortet. Dock går det att använda en nätverkskabel som går direkt från routern till datorn. Därför måste jag nu förbereda alla bilder till mitt inlägg, kuta in i garderoben där vi har routern, koppla in nätverkskabeln, skriva klart och publicera inlägget innan jag går tillbaka till mitt rum med datorn igen. Detta gör det ganska omständigt att publicera inlägg för mig, jag kommer fortfarande att göra det, men det kommer inte att ske lika ofta som förut. Okay? 


Nu, till inlägget. Jag behövde ett bokstöd till min hylla på väggen eftersom böckerna bara ramlade HELA tiden. Så jag gick ut i skogen och hämtade en lämplig sten som jag sedan målade med vit och guld färg. 
 
 
 
 
 
 
Jag använde en vanlig kökssvamp för att "stämpla" på färgen, och sedan tona tillsammans dem. 
 
Det är ett väldigt simpelt, men snyggt projekt. Dessutom kostar det dig ingenting om du redan har färg hemma.
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.