Ny bloggdesign! ♥

~
Ja, då var jag här igen då. Med en ny bloggdesign, wohooo! Jag är medveten om att det inte var så länge sedan jag uppdaterade min design, men jag blir fort trött på designer som jag har. 
 
Det som är nytt med denna är att den är mycket mer stilren än de som jag hade innan. Och missförstå mig inte, jag älskar starka färger och roliga designer, men jag ville testa något nytt.
 
Jag har dessutom lagt ner lite mer tid på denna design. Dropdownmenyn är uppdaterad och fullt fungerande, kommentarsidan ser också mycket bättre ut. Jag har även lagt till lite roliga effekter (testa att föra musen över bilderna här på bloggen). 
 
 
Så vad tycker ni om den nya bloggdesignen?
 


Jag har faktiskt hittat tillbaka till kodning och bildredigering igen, så ni kan förvänta er fler gratis bloggdesigner i framtiden!
 







Kommentarer
Isabelle

Jag tycker att den blev super:)

2013-10-29 | 18:05:35
BLOG: http://fames.se/isabelle
Mizca

Så fin design .. stilren som sagt, men jag tycker nästan den gamla passade dig bättre ;) Hihi... Men det är nog bara för att jag är ovan med den nya =)

Svar: Jag håller med dig, min gamla passar mig nog bättre. Nackdelen med färgglada designer är ju att man blir trött på dem så himla snabbt. :(
Ida

2013-10-29 | 18:35:16
BLOG: http://www.mizca.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.