Hur ser designen ut i din webbläsare?

~
Nu behöver jag lite hjälp av er. Kan ni svara på hur den nya designen ser ut för dig i din webbläsare? 
 
Den borde se bra ut i Google Chrome eftersom att det är den jag har. Jag vet också redan att den ser helt knäpp ut i Internet Explorer. Men om du har någon annan webbläsare som t.ex. Mozilla Firefox, hur ser det i så fall ut för dig? 
 
Anledningen till varför jag undrar är för att den nya bloggdesignen har varit lite konstig och menyn har hoppat runt lite över allt. Jag har fixat det nu så att det ser bra ut för Google Chrome. 
 
Om du undrar är det såhär designen borde se ut: 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.