DIY - Space Nails

~
Här visar jag hur du gör snygga naglar inspirerade av rymden snabbt och enkelt :) 
 
DU BEHÖVER: vitt/grönt/blått/svart nagellack, topcoat och lite plastfolie
 
Gör en boll av en bit plastfolie. Måla alla naglar med ett täckande vitt nagellack. 
 
Doppa plastfolien i nagellacket och stämpla på naglarna för att få önskat resultat. Jag använde mig av grön, rosa, ljusblå och mörkblå men om du använder lite svart kan du nog få till ett ännu tydligare resultat.
 
Avsluta med att ta bort nagellacket som hamnat utanför nageln med en tops doppad i nagellacksbortagning. Täck varje nagel med ett lager topcoat. 
 
KLAR! ♥
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.