Veckans DIY's (Recent #2)

~
Här får ni Veckans DIY's. Som förra söndagen får ni också videos från youtube som nyligen hamnat i Mina Prenumerationer. 
 
 
 
Lisa delar med sig av det här smarta projektet som passar perfekt att ge bort i julklapp.
 

En snygg lampa av vitmålade grenar. Kastar coola skuggor på väggarna. 


Tre dekorationer till ditt rum som du kan pynta med i jul.


CutePolish har satt ihop den ultimata guiden till julnaglar, tio stycken olika designer.

Ett snyggt, glittrigt skal att pynta mobilen med. 
 
♥♥♥







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.