Snowflake Nails

~
 
Den här bilden ↑ tog jag för ungefär en vecka sedan. Om du följer mig på We♥It har du förmodligen redan sett den. 
 
 
Jag inspirerades av snön utanför när jag gjorde mina naglar. 

 
 
Börja med att måla naglarna i valfri bakgrundsfärg. Sedan målar du en stjärna med fem streck. Jag använder en "Nail Art Brush" från Isadora.
 
Nu ska du måla två mindre streck längst ut på varje långt streck. Gör sedan samma sak fast längre in på strecken.
 
Jag bestämde med att sätta fast en sten i mitten av snöflingan och sedan avslutade jag med ett lager topcoat. På de andra naglarna gjorde jag en vit tip. 
 
 







Kommentarer
MARIA - mode, outfits & inspiration

Vad fint!

Svar: Tack! :)
Ida

2013-11-20 | 10:51:38
BLOG: http://mmaria.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.