DIY - Christmas Tree Jar

~
Första julprojektet för i år! Yay!
 


Du behöver:

Dekorationssten, Limpistol, Glasbruk, Tejp, Papper, Glittergirland, Hålslagare


Rulla ihop papperet till en kon och och fäst med tejp. Klipp konen så att den passar din glasburk.


Klipp bort själva glittret från girlanden. Limma på konen en bit i taget och rulla den i glittret. Tips! Det är enklare att använda vanligt skollim. 

Såhär borde konen se ut när den är helt täckt av glittret. 
 
Nu kan du limma fast konen i locket på glasburken. 
 
Sedan kan du fylla på glasburken med det du har hemma. Dekorationssten, glitter och fake snö. Som snö använde jag små papperscirklar som jag fick till med hålslagaren. 
 
 
Sedan är det bara att skruva fast locket och vända burken uppochner. Jag avslutade med att knyta ett band runt locket.
 
 
LYCKA TILL! ♥
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.