Boktips

~
Det här hör inte riktigt till det jag gör på min blogg . Men jag kände ändå att jag ville tipsa om mina favoritböcker i olika kategorier. 
 
Jag gjorde därför en video med mina boktips för att du som inte är intresserad snabbt ska kunna scrolla förbi. Så om du inte vill se när jag tipsar om mina böcker, scrolla. Men scrolla då...! SCROLLA!
 
 
LÄNKAR TILL ALLA BÖCKER:
Hungerspelen
De Utvalda
The Mortal Instruments
Jack Reacher
Sista Natten på Chateau Marmont
En Shopaholic...
Katarina Von Bredow
Sofi Fahrman
Stolthet & Fördom
Skönhetsbiblen
Teckna Djur
Teckna Manga
Perfekta Presenter (från privat säljare). 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.