Information

~
Hola! Tänkte berätta lite om hur uppdateringen kommer att se ut framöver.
 
Jag ska försöka att lägga ut en DIY var tredje dag. Sedan kan jag fylla i med lite andra inlägg emellanåt. På tal om andra inlägg så skulle jag behöva lite feedback på några idéer jag har.
 
Skulle det vara kul att se en video på var jag håller till när jag gör projekt?
Eller kanske ett inlägg där jag visar vad jag har för material?  
 
Lämna gärna kommentarer med egna idéer på inlägg och projekt jag kan göra. 
 







Kommentarer
Vilma

DE skulle va superkul med en DIY-video! :)

2013-03-09 | 13:16:26
Ellen

Båda ideerna låter jättebra, skulle vara roligt med videos!:3

2013-03-10 | 14:44:44
Batman

VIDEOS SUPERKVINNAN <3

2013-04-30 | 11:05:47

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.