DIY - Knee Heart Tights

~
Nyligen hittade jag ett par tights i garderoben, de har legat där hur länge som helst utan att jag använt dem. Därför tänkte jag ge dem en liten makeover, nu kommer jag att använda dem alldeles för mycket.


Du behöver: 1. Sax 2. Två A4 3. Textilpenna/färg 4. Tights 5. Tejp

 
1. Ta på dig dina tights och markera var knäna hamnar. 2. Klipp ut ett hjärta som är lite mindre än hur du vill ha det från ena papperet. 
 
 
 
3. Rulla ihop andra papperet och gör det ungefär lika tjockt som ditt ben. 4. Stoppa in papperet i tightsen tills du kommer till markeringen du gjorde steg 1. (Var försiktig när du gör detta så att du inte gör hål i tightsen med papperet).
 
 
 
5. Måla runt hjärtmallen där din markering är. 6. Fyll i hjärtat. 
 
 
 
Yaay! Klart! Jag tycker att mina tights blev betydligt sötare :) 
 
 
 
 
 
 







Kommentarer
Elsa

Hej, skulle jag kunna får göra en design till dig?
Alltså din är jätte fin men jag gillar att göra hehe.

Isåfall kontakt mig :)

Svar: Förstår hur du tänker, jag gillar också att gör designer. Därför gör jag mina egna. Så tack, men nej tack :)
Ida

2013-03-25 | 20:05:40
BLOG: http://avelsa.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.