DIY - Hair tie organizer

~
Det är väl inte bara jag? Det kan inte bara vara jag som alltid sprider hårsnoddar och hårnålar överallt omkring mig. Var jag än går så lämnar jag alltid ett spår efter mig som oftast består av hårnålar. Det här lilla projektet har gjort det väldigt mycket lättare att hitta och förvara dem. 
 
 
1. Limpistol (eller annat starkt lim)
2. Toalettpappersrulle
3. Dekorativt papper
4. Tejp eller vanligt lim
5. Magnet
 

Tejpa fast papperet på rullen. Du kan dekorera den hur du vill. Limma sedan fast magneten, bestäm själv var du vill placera den. 
 
 
 
Nu kan du trä på dina hårsnoddar och sätta fast hårnålarna på magneten.
 
Enkel men väldigt användbar.







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.