DIY - Gemstone Necklace

~
Min bror var snäll nog att ge mig en sten. Eller i hans ögon en spelkula. Dessa går att hitta på ICA eller vilken blomsteraffär som helst. Bestämde mig för att göra någonting fint av stenen. 
 

Du behöver: Sten, ståltråd, kedja till halsband, en liten ring.

 
Börja med att linda in stenen i ståltråd, se till att gömma ändarna när du är klar. 
 
 
 
Sätt sedan fast en sån där liten ring. Om du inte har en kan du göra en själv av lite ståltråd. Trä sedan stenen på halsbandet. 
 
 
 
LYCKA TILL ♥
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.