Veckans DIY's (Youtube)

~
Skapade en ny kategori på bloggen - "Veckans DIY's". Varje vecka publicerar jag ett inlägg med 5 olika diy's från antingen youtube eller övriga internet. Denna vecka blir det från youtube. 
 
 
De är dyra och ibland svåra att få tag i - så varför inte göra dina egna jumprings?
 
 
 
 
För ett lite mer avancerat projekt - testa att göra en high low kjol.
 
 
 
 
Bethany visar hur du enkelt kan piffa upp simpla väskor med lite tygfärg. 
 
 
 
 
Har du en gammal over-sized t-shirt liggandes i garderoben? Perfekt projekt för dig i så fall. 
 
 
 
'
Sött hårband med hjälp av stål tråd och ett gulligt mönstrat tyg. 
 
 







Kommentarer
Isabelle

Åh gud vad jag älskar din blogg:D
Bra tips;)

2013-06-22 | 10:11:51
BLOG: http://fames.se/isabelle

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.