Veckans DIY's (Bloggar)

~
Den här veckan har jag hämtat coola projekt från internationella bloggar. 
Klicka på bilderna för att komma till blogginläggen. 
 
Superhäftigt sätt att få tillfällig hårfärg, önskar att jag var blond så att det skulle fungera lika bra på mig. 
 
 
 
Om du inte gillar så mycket färg, och vill ha ett mer långvarigt resultat, testa denna metod som fixar dig en naturlig ombre-effekt. 
 
 
Håller oss till saker med naturliga ingredienser, gör ditt eget läppbalsam. 
 
 
Jag är besatt av melon, måste nog testa att göra dessa skor.
 
 
 
Ett roligt sätt att dekorera rummet med. 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.