4 DIYS med tidningspapper

~
Har varit lite borta från bloggen ett tag, förlåt för det. Idag tänkte jag i alla fall tipsa om 4 olika DIYs att göra med tidningspapper. Tack för idén till Jassi som ba "Du kan ju göra nåt fint med tidningspapper på din blogg.. höhöhöh..." lite oseriöst sådär. 
 
 
1. Skor -  Hittade dessa när jag sökte på google. Tycker att det skulle vara lite kul att dekorera skorna med seriestrippar eller göra ett eget collage.  LÄNK.
 
2. Konst - Tyckte detta var en bra idé ifall man saknar något på väggen. Enkelt, billigt och snyggt. LÄNK.
 
3. Naglar - Dessa har varit över hela internet för ett tag sedan, så jag kunde inte utesluta dem ur detta inlägg. LÄNK.
 
4. Pärlor - Var det bara jag som kommer ihåg att man gjorde sådana här pärlor i förskolan? Det är en gammal teknik som fungerar riktigt bra. Var kreativ när du ska använda pärlorna! LÄNK.
 
TIPS!
I tre DIYs nämner dem ett lim som heter "Modge Podge".
Det är ett amerikanst lim som torkar transparent,
kan dock vara lite svårt att få tag på om du bor i Sverige.
Så jag hittade en motsvarighet - Depoucagelim. Finns att köpa bl.a. HÄR.
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.