Veckans DIY's (Sugrör)

~
I veckans DIY's tipsar jag om olika projekt du kan göra med sugrör. 
Klicka på bilderna för att se hur du gör.
 
1. Straw Heart - Gör ett gulligt hjärta genom att vika sugröret och använd den som håracessoar. 
 
 
 
2. Tribal Necklace - Ett trendigt, snyggt halsband men hjälp av sugrör och färgat papper. 
 
 
 
3. Straw necklace - Om det förra halsbandet inte riktigt är din stil kanske du gillar detta bättre.
 
 
 
4. Circle earings -  Fortfarande inne på smycken, gör ett par coola örhängen.
 
 
 
5. Straw Lamshade - har du en gammal lampa som skulle behöva pimpas till, testa denna metod.
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.