Veckans DIY's (No Sew)

~
Som jag lovade består denna "Veckans DIY's" av projekt där du inte behöver kunna sy. 
Snygga spetsshorts där du bara behöver lite (mycket) textillim. 
 
 
Evelina kom på denna supersöta idé, ha en gosig räv som värmer dina axlar - hela tiden. 
  
 
Detta är en liten specialare, 4 DIY's i en video, den här tjejen visar hur du kan göra om gamla kläder till nya saker.
 
 
Här får du veta hur du lätt kan göra rosetter längs benen på dina leggings eller jeans. Inte samma teknik - men liknande resultat som jag gjorde i DENNA diy. 
 
 
 
Anne har gjort en video där hon gör en "Tube Skirt", hon visar hur du gör det med både sy - och icke sy teknik. 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.