Update Bloggdesign

~
Som ni kanske ser håller jag på att uppdatera bloggdesignen just nu. Jag gillar headern, vet inte riktigt om bakgrunden ser bra ut, ska antagligen ändra den till något bättre senare. Och profilbilden ligger ju inte riktigt på sin plats, men det hinner jag inte fixa just nu. Sedan hade jag tänkt att uppdatera profiltexten, den har ju varit där i typ ett år nu, och lägga till fler flikar i dropdownmenyn. 
 
Jag gick efter ett orange och gult färgtema, tycker att det är somrigt och fint. 
 
Vad tycker ni? Något jag kan lägga till/ändra på eller ta bort i bloggdesignen nu när jag ändå håller på? 
 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.