DIY - w/ Glass Jars #1

~
Jag har två DIY's med glasburkar till er. Detta är den första, den andra kommer på onsdag. 
 
Här visar jag hur du gör en cool ljuslykta med en gammal glasburk och en penna. 
 
 
Pennan, som är till för bl.a. porslin och glas finns att köpa HÄR.
 
 
Sedan är det så enkelt som att rita vad du vill på glasburken. Använd din fantasi. Jag bestämde mig för att göra ett "tribal print". Det är både snyggt och väldigt förlåtande - måste alltså inte se helt perfekt ut. Jag tog min inspiration från DENNA BILD
 
 
Då kan du tända ett ljus och släppa ner det. Titta så fina skuggor det blir på väggen :) 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.