DIY - Eyeshadow Primer

~
 
Ett snabbt och enkelt projekt men saker som borde ligga hemma i huset. Funkar superbra i stället för att gå ut och köpa en ny primer. Håller inte lika länge som en från ett dyrare sminkmärke, men jag skulle mäta hållbarheten på denna primer med t.ex. Maybelline eller Loreal
 
 
Använd en body butter eller en tjock hudkräm. Vanliga hudkrämer är alldeles för rinniga. 
 
Börja med att blanda lika delar av body butter, foundation och concealer. 
 
Rör ihop med en tandpetare. 
 
Före/efter primern. Ni ser vilken skillnad! :) 
 
 
 
 
 







Kommentarer
Nadja

Bra blogg du har! Letar alltid efter nya pysselbloggar ;)

2013-07-25 | 14:47:25
BLOG: http://blamingnargles.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.