DIY - Easy Fabric Storage Technique

~
Detta är nästan inte ens en DIY, utan bara en idé om hur du kan sortera och förvara dina tyger. Jag tycker att det är jättesvårt att få plats någonstans i mitt rum med alla. 
 
 
Sedan behöver du ju såklart alla dina tyger:
 
 
Jag hittade de där kartongbitarna nere i källarn och bestämde mig för att använda dem för att sortera tygerna som ligger utspridda i hela mitt rum. 
 
 
Ja, inte bästa bildern. Men idén är så simpelt som att bara vika ihop tyget över kartongbitarna. 
 
 
 
För att hålla fast tygerna på kartongbiten kan du antingen använda klädnypor eller knyta snören. Jag rekommenderar att använda klädnypor till de lite tunnarna tygerna - och de som är tjockare är lättare att knyta ett snöre runt. 
 
 
Och alla småbitar av tyg och rester som blivit över från tidigare projekt kan du samla i en liten låda, denna är från IKEA. 
 
Så detta blev resultatet efter att jag lagt upp dem på min hylla. Detta sätt att sortera gör inte bara att de tar mindre plats - det är lättare att se alla tyger och välja bland dem också. 
 
LYCKA TILL ♥
 
 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.