DIY - 2 projects w/ Candy Wrappers

~
I denna video visar jag två olika saker du kan göra med godispapper. Jag samlade inte speciellt länge för att få ihop dessa papper, jag tjockade mig bara ganska mycket helgen innan jag gjorde detta ;)
 
Bara för att varna er, jag var superförkyld när jag gjorde voiceovern till den här videon. 
 
 
Så, vad tycker ni om att jag lägger ut videos med DIYS nu för tiden? Jag vet att det inte är bästa kvalitét, och Windows Movie Maker redigering, men det är väl ändå innehållet som räknas? :)







Kommentarer
Agnes

Jag gillar videosarna!
Tack för en grym blogg med mycket inspiration!

2013-07-27 | 10:38:00
Jennyfer

Fin video :) gör mera videon :P

2013-07-28 | 23:05:57
BLOG: http://jenkura.blogspot.com
Mizca

Vilken härlig blogg jag har hamnat i .. Så roligt!
Jag är i himmelriket. Och det var roligt med videoklippet här :)

2013-07-30 | 19:21:49
BLOG: http://www.mizca.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.